Code Center دانلود تقدیر نامه معلم و دانش آموزان :: برنامه سالانه و تقویم اجرایی

برنامه سالانه و تقویم اجرایی

دانلود برنامه سالانه و تقویم اجرایی
مشخصات بلاگ

دانلود برنامه سالانه و تقویم اجرایی

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۰ ب.ظ

دانلود تقدیر نامه معلم و دانش آموزان

معلمان و دانش آموزان عزیز محتوای فایل کاملتریـن نمونه تقدیر نامه معلم دانش آموز و خیرین مدرسه می باشد که در قالب فایل های pdf و word با بهترین کیفیت تهیه و تنظیم شده است 

دانلود تقدیرنامه های مدارس

محتویات محصول:

تقدیر نامه معلم دانش آموز و خیرین مدرسه با فرمت pdf و word.

شامل: 22 نمونه متن تقدیرنامه و 62 نمونه تقدیرنامه

4 متن تقدیرنامه متفاوت که هر 4 متن دارای 11 نمونه حاشیهی بسیار زیبای رنگی می باشد + 17 نمونه متن تقدیرنامه از معلمین اساتید دانش آموزان و خیرین.

با این پکیج تقدیرنامه ویژهی مدرسه که برای معلم دانش آموزان و خیرین آماده شده است نیاز شما از نوشتن تقدیر نامه برطرف میشود. ما بیش از 10 ها نوع متن با گرافیک بالا در اختیار شما قرار داده ایم.

دانلود تقدیرنامه های مدارس

متن 1:

معلم گرانقدر جناب اقای/سرکار خانم ….

با سلام

با نام و یاد ایزد دانا آغاز به سخن که میکنید از لا به لای کلماتت طنین صدای انبیاء به گوش میرسد. تبار این کلمه ها به اندیشه هایی میرسند که خزانه دارشان لقمان حکیم بود. تو میراث دار گنجینه های حکمتی. آغاز به سخن که میکنی کلمه ها به پرواز در می آیند و بالا میروند و می پیوندند با کانون هرچه “کلمه طیبه” است.

سخن بگو تا چشمها از خواب ندانشتن برخیزند تا قدم های خشکیده توانی تازه بگیرد تا حرفها و گفته ها مهمانمان کنند در لحظاتی چند.

سخن بگو تا حروف الفبا دانه دانه بر زمین باران ندیده جانمان ببارد و خوشه خوشه حدیث زندگی از وجودمان بروید.

نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم …

به پاس اینکه عاشقانه به رویشمان کمر بسته ای قامت را ارج می نهیم و روز بزرگ معلم را به شما تبریک عرض می نمائیم.

سلامتی و طول عمر و همواره معلم بودن را از خداوند متعال برایتان آرزومندیم.

مدیر آموزشگاه

دانلود تقدیرنامه های مدارس 

متن 2:

معلم گرانقدر جناب اقای/سرکار خانم ….

با سلام

چه آرام بر منبر سخن تکیه میزنی تا شهاب ثاقب سخن را به سمت اهریمن سکون و پستی و رخوت نشانه کنی جواهر کلامت را بر سطحی از تاریکی پاشاندی تا معرفت بگسترانی و رنگ رنگ بهار را هدیه کنی. تو بهار مکرری که با حضور حیات بخش خویش زمستان نادانی را پایان میدهی. به سخن که می ایتسی پنجره ای از امید می گشایی.

دغدغه ات همیشه این است که حیات بشر بر مدار ارزش ها و کرامت انسانی بچرخد و شناخت خدا مکتب دین و همت اساسی آدمی باشد و هیچ بیگانه ای را مجال تجاوز به فرهنگ و ارزش های دینی میهنی فراهم نگردد. وقتی کشتی عمر انسان از مسیر مدرسه عبور میکند دستان تو لبریز از فانوس می شود و از امواج سهمگین ایام عبورش میدهی و چون نسیمی که کشتی را به سمت ساحل سعادت و خجستگی هدایت میکند بر بلندای کلمه می ایستی و “دیدار آشنا” را مژده اش میدهی. در عظمت یاد تو چه کردی عزیزتر و اسمانی تر از این در گرانقدر که از منبع فیض کلام پیامبر مهر و رحمت و ارشاد خلاصه دل و جان عالم مقصد آفرینش و مقصود گیتی گردون اول انبیا در رتبت و آخر ایشان در رسالت محمد مصطفی (ص) فرو تراویده که: ” انی بعثت معلما ”

ضمن گرامی داشت سالگرد شهادت فیلسوف عالی مقام استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته تجلیل از مقام شامخ و بزرگ معلم بدین وسیله از زحمات و تلاش های خالصانه شما در انجام مطلوب وسیله سنگین خویش در سنگر تعلیم و تربیت صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم. امید است پیوسته موفق و پیروز باشد.

مدیر آموزشگاه

*با اطمینان دانلود نمایید پشتیبانی 24 ساعته نویسنده برنامه و مدیر سایت با مشخصات ذیل جهت پرسش پاسخ
*در تلگرام به ادرس drsifile@ واتس آپ http://wa.me/989306359679 فقط و فقط پیامک بزنید
*آموزش های رایگان در کانال ما به ادرس  madresehfile@ کلیک و عضو شوید

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل راجهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

دانلود تقدیرنامه های مدارس

دانلود تقدیرنامه های مدارس

دانلود تقدیرنامه های مدارس

دانلود تقدیرنامه های مدارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۲۸
برنامه سالانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی