Code Center بایگانی آذر ۱۳۹۸ :: برنامه سالانه و تقویم اجرایی

برنامه سالانه و تقویم اجرایی

دانلود برنامه سالانه و تقویم اجرایی
مشخصات بلاگ

دانلود برنامه سالانه و تقویم اجرایی

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۳۸ ق.ظ

دانلود ضمن خدمت ارزشیابی اموزشی

اگر به دنبال سوالات و جزوات ازمون ضمن خدمت ارزشیابی اموزشی می باشید این بسته بهترین بسته ای است که میتواند به شما کمک کند

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت به دنبال این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، درآزمون ضمن خدمت ارزشیابی اموزشی می باشد.

سوالات ضمن خدمت ارزشیابی آموزشی, سوالات ارزشیابی آموزشی, ارزشیابی اموزشی, ضمن خدمت ارزشیابی اموزشی,ازمون ارزشیابی آموزشی,نمونه سوالات اصلی ارزشیابی آموزشی,دانلود کل سوالات ارزشیابی آموزشی,سوالات مهم ارزشیابی آموزشی,بازخورد ارزشیابی آموزشی

این بسته دقیقا براساس منابع ازمون ضمن خدمت ارزشیابی اموزشی و سوالات برگزار شده در ازمون های مراحل قبلی طبقه بندی شده است 

لازم به ذکر است که این بسته بر اساس تجربیات اساتید فرهیخته اموزش و پرورش و همچنین تیم جمع اوری سوالات درسی فایل جمع آوری شده و کسانی که در دوره های قبل از بسته های ما استفاده کرده اند از میزان نزدیکی منابع ارائه شده توسط ما به مواد آزمون شگفت زده شده اند.

این بسته با توجه به مواد آزمون ضمن خدمت فرهنگیان تهیه شده و کمک بسزایی به شما در زمینه قبولی در این آزمون می نماید.

شما با مطالعه این مجموعه نیاز به خرید و مطالعه هیچگونه کتاب و نمونه سوال دیگری نخواهید داشت.

نکته ویژه : بهترین نمونه سوالات، سوالات ازمون های قبلی می باشد 

 

لینک دانلود فایل

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ارزشیابی آموزشی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۸ ، ۰۱:۳۸
برنامه سالانه
پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۲ ب.ظ

دانلود طرح جابر اول دوم سوم چهارم پنجم و ششم

دانلود طرح های طرح جابر کلاس اول ابتدایی

در کلاس اول ابتدایی با دانش آموزانی مواجه هستیم که علاوه بر مشکلات ناشی از وابستگی به والدین و بی قراری ، درک درستی از مباحث عملی و پروژه های مشارکتی ندارند. بنا براین طبق توصیه برنامه نویسان کتب درسی این دانش آموزان در طرح های ابتدایی و مربوط به کتاب علوم کلاس اول ابتدایی به تنظیم و تدوین پروژه می پردازند. این دانش آموزان همین که بتوانند خود را برای مشارکت عملی و روش تدریس گروهی آماده کنند کار بسیار ارزشمندی کرده اند.

دانلود طرح های طرح جابر کلاس دوم ابتدایی

در کلاس دوم ابتدایی با مباحث طبقه بندی مواجه هستیم. منظور از طبقه بندی موضوعاتی است که می توان روی آنها به صورت دسته ای و طبقه ای مانور داد. از این جمله موضوعات می توان به طبقه بندی انواع گیاهان ، انواع دانه ها ، انواع گل ها ، انواع حشرات ، انواع حبوبات ، انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی و صدها و بلکه هزاران موضوع مختلف اشاره نمود. اهمیت شرکت در طرح جابر کلاس دوم ابتدایی در این است که مقداری از وابستگی دانش آموزان در این سال کم شده و آمادگی بیشتری نسبت به سال قبل پیدا کرده اند.

دانلود طرح های طرح جابر کلاس سوم ابتدایی

دانش آموزان در کلاس سوم ابتدایی نیز مانند سایر پایه ها می توانند در طرح جابربن حیان شرکت کنند. در این پایه موضوعات بیشتر می بایستی از نوع موضوعات تحقیقاتی باشد.در موضوعات تحقیقاتی پیرامون یکی از موضوعات کتاب علوم کلاس سوم دبستان و یا موضوعات مشابه آن کار می شود و نیازی به فعالیت عملی ندارد. البته کارشناسان برنامه ریزی درسی و دبیرخانه طرح جابربن حیان در این سالها نشان دادند که اهمیت بسیار زیادی به کارهای عملی از خود نشان می دهند. با وجود اینکه در پایه های اول تا سوم ابتدایی در بخشنامه و شیوه نامه طرح جابربن حیان سخنی از کارعملی و طراحی و ساخت نیامده بود با این حال اگر به برندگان طرح جابر و اسامی و نمونه کارهای آنها نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که اینگونه افراد بیشترین توجه و تمرکز را بر روی کار عملی گذاشته اند.

دانلود طرح های طرح جابر کلاس چهارم ابتدایی

با توجه به اینکه دانش آموزان در کلاس چهارم ابتدایی با مفهوم آزمایش آشنا خواهند شد، در طرح جابر کلاس چهارم ابتدایی بیشترین توجه بر روی این مقوله است. طرح جابر آزمایش در واقع یکی از علمی ترین طرح های آموزشی در این رابطه در پایه چهارم است. تاکید مهمی که معلمان و اولیا و حتی دبیرخانه جشنواره جابربن حیان دارند این است که برای جلوگیری و پیشگیری از مخاطرات احتمالی صرفا از موضوعات بی خطر برای آزمایش استفاده شود. معلمان و رابطین جابر در پایه چهارم ابتدایی معتقدند که استفاده از طرح های کم خطر نه تنها باعث کاهش سطح امتیازات طرح جابر در این پایه نمی شود بلکه باعث کاهش تلفات و خسارت های احتمالی در این مقوله می گردد.

دانلود طرح های طرح جابر کلاس پنجم ابتدایی

طرح جابر کلاس پنجم ابتدایی یک سرو گردن از سایر پایه های قبلی بالاتر است. چراکه در این پایه تاکید بسیار مهمی بر روی دست سازه و طراحی و ساخت می شود. در طرح جابربن حیان پایه پنجم دانش آموزان می آموزند که چگونه می توانند با تولید دست ساخته های خود کمک بزرگی به رونق تولید داشته باشند.رونق تولید که یکی از فرامین و دستورات مقام معظم رهبری در سال 98 بوده است در این پایه به کمک خلاقیت در طرح جابر امکان پذیر است.

دانلود طرح های طرح جابر کلاس ششم ابتدایی

آخرین پایه ای که در آن طرح جابر برگذار و اجرا می شود پایه ششم ابتدایی است. بعضی از مدیران و معلمین پایگاه هایی را تحت عنوان بازارچه کار و فناوری در مدرسه ایجاد می کنند و از نمونه محصولات دانش آموزان در طرح جابر پایه ششم ابتدایی در این بازارچه رونمایی می کنند . همانطور که در پایه پنجم ابتدایی گفتیم در این پایه نیز انجام طرح به صورت گروهی و مشارکتی و به صورت دست سازه و کاردستی صورت می گیرد. در طرح جابر کلاس ششم دانش آموزان نهایت سعی و تلاش خود را نموده اند و اگر بتوانند فردی خلاق و ابداع گر باشند می توانند در سالهای آینده در طرح خوارزمی نیز شرکت نمایند.قطعا طرح خوارزمی نیز مانند طرح جابر می تواند کمک عظیمی در راستای رونق تولید داشته باشد.

دفتر کارنمای طرح جابر چیست ؟

دفتر کارنمای طرح جابر به دفتری گفته می شود که مسائل تحقیقاتی و پژوهشی در آن نوشته شده باشد. در واقع هر مسئله ای که دانش آموزان میخواهند کار کنند نیاز به بررسی دارد ، این بررسی شامل بررسی ادبیات و پیشینه تحقیق و خیلی از مسائل دیگر است.قطعا اگر دانش آموزان با این که در سالهای قبل چه کسانی بر روی این موضوع کار نموده اند آشنا شوند، تاثیر مثبتی بر روی کاشان خواهد داشت.دفتر کارنمای طرح جابر معمولا به صورت سلیقه ای طراحی می شود و نیاز به طراحی خاص و از پیش تعیین شده ای ندارد که البته بسیاری از سایت های آموزشی نیز نمونه هایی از دفتر کارنمای طرح جابر را ارائه می دهند.

دفتر گزارش طرح جابر چیست ؟

شاید شما هم مثل بسیاری از افراد تصور کنید که دفتر گزارش و دفتر کارنما یکی هستند.اگر شما هم در زمره این افراد می باشید باید گفت که متاسفانه اشتباه می کنید. دفتر کارنما و دفتر گزارش دو مقوله کاملا مختلف هستند. در دفتر گزارش ذکر جزئیات انجام پروژه ، اقلام مورد نیاز خرید برای پروژه ، اسامی گروه ، مشکلات سر راه پروژه و راهکارهای برخورد با آن و در نهایت فواید و آثار پروژه ذکر می گردد و کاملا با آنچه در رابطه با دفتر کارنما عرض کردیم متفاوت است.

چگونه مقام نخست کشوری را کسب کنیم؟

برای کسب مقام نخست کشوری نخست باید اعتماد به نفس کافی داشت. بعد از اعتماد به نفس جستجو برای موضوع تحقیقاتی است که کمتر ارائه شده اند و یا در صورت ارائه شدن روی آنها خوب کار نشده است. در مرحله بعد اهمیت اجرایی طرح و موضوع پروژه مهم است که چقدر می تواند بر روی مسائل آموزشی و رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی کمک کند.بعد از انتخاب موضوع بایستی زمینه طرح را پایه ریزی کرد که منظور همان زمانبندی اجرای پروژه است. برنامه ریزی طرح جابر را می بایست طبق برنامه ریزی زمانبندی شده و با استفاده از مشارکت دوستان و اولیا و همچنین معلمان پیش ببریم. در این صورت می توانیم به موفقیت در انجام طرح دست یابیم.استفاده از دست سازه و فعالیت های عملی و مستند سازی شده نیز می تواند نقش مهم و تعیین کننده ای را در کسب مقام برتر طرح جابر داشته باشد.در مرحله نهایی استفاده از نمونه طرح های جابربن حیان است که منبعی را در این رابطه به شما معرفی می کنیم.

دانلود نمونه طرح جابر ابن حیان(جهت دانلود کلیک کنید)

از آنجا که دانش آموزان و معلمین و حتی اولیا و رابطین جابر نیازمند داشتن نمونه طرح های برگزیده کشوری در این رابطه هستند می توانند از آدرس زیر صدها نمونه طرح جابر را یافته و از آنها در راستای بهبود عملکرد خود استفاده نمایند. برای دانلود صدها نمونه طرح جابربن حیان روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود طرح های جابربن حیان(جهت دانلود کلیک کنید)

امید است که توانسته باشیم به بهترین شکل ممکن در رابطه با طرح جابر به شما عزیزان توضیحات ارزنده ای داده باشیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۹۸ ، ۱۳:۱۲
برنامه سالانه