Code Center بایگانی مرداد ۱۳۹۶ :: برنامه سالانه و تقویم اجرایی

برنامه سالانه و تقویم اجرایی

دانلود برنامه سالانه و تقویم اجرایی
مشخصات بلاگ

دانلود برنامه سالانه و تقویم اجرایی

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

 

برنامه سالانه معاون آموزشی مدارس سال تحصیلی 1402-1403

   دانلود برنامه سالانه معاون آموزشی مدارس بر اساس طرح تدبیر سال تحصیلی با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۲۲ صفحه

این محتوا کاملترین و دقیق ترین برنامه سالانه معاون آموزشی مدارس می باشد که مشکل شما معاون آموزشی عزیز را در رابطه با تدوین برنامه سالانه معاون آموزشی در سال جدید بر اساس طرح تدبیر برطرف ی سازد.

مقدمه

اصولاً آموزش و پرورش هر جامعه ای مسئولیت هدایت جامعه را به سمت آنچه که باید باشد به عهده دارد و مدیران و معاونین آموزشی رکن اصلی این فعالیت بوده ، در مقایسه با سایر مدیریت ها و معاونت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا مدیریت آموزش با تربیت و رشد انسان ها رابطه دارد . انحراف یا اصلاح اجتماع بستگی به این مدیریت دارد . اگر مدیریت آموزشی و معاونین دارای بینش ، توان و توانمندی باشد ،   بدون شک به سوی اصلاح خواهد رفت ، در غیر این صورت با مشکلات عدیده ای مواجه است .

پویایی در رشد و تعالی یک جامعه در گرو یک مدیریت صحیح و سالم است و این مدیریت سالم و صحیح بستگی به یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده دارد . امروز اگر بگوییم مدیران و معاونین ما با یک دست مدرسه و با دست دیگر آینده بشریت را رقم می‌زنند سخن گزاف نگفته‌ایم . هر گونه پیشرفت و تکامل در جامعه در قلب‌ها ،اندیشه‌ها در دست توانای مدیران و معاونین مدارس است.مدیران و معاونین که با تمام وجود قدم به عرصه تعلیم و تربیت گذاشته‌اند حتی موقع استراحت و خوابیدن،فکر و اندیشه‌شان اداره‌ی مطلوب مدرسه است.دانش‌آموزان ما نهال‌های انتخاب شده‌ای هستند که در بوستان مدرسه مراحل رشدو پویایی خود را می‌گذرانند.بر اساس این استراتژی است که می‌دانیم تعیین هدف انگیزه و فعالیت و محرک انسان برای تلاش و کوشش و در نهایت رشد و بالندگی است و اساساً انجام پذیری هر کاری بدون تعیین هدف و در نظر گرفتن علت نهایی امکان ندارد،هدف مقصد ثابت و روشنی است که هر کسی باید برای زندگی خود بشناسد و همواره آن را در نظر داشته باشد.

بدون شک برنامه‌ریزی یکی از مهم‌ترین اصول و ویژگی‌های یک مدیریت مطلوب است،تاثیر به سزای این اصل به حدی است که یک برنامه کامل می‌تواند سیستم و مجموعه را به راحتی به هدف برساند.برعکس یک برنامه ناقص و ضعیف نیز وضعیف آشفته‌ای را در مجموعه‌ی تحت مدیریت ایجاد کند.از آنجا که لازمه‌ی انجام هر گونه اعمال مدیریت طرح و تدوین یک برنامه و نقش راه است که از طریق ان مجموعه‌ای از راهبردها و فرایندهای ضروری اداره مجموعه پیش‌بینی و به اجرا دراید معمولاً از سطح کلان اداره جامعه تا سطوح پایین به فراخور اجرای مدیریت شاهد طراحی و اجرای برنامه‌های کلان و خرد هستیم.برنامه جامعه توسعه‌ی کشور که در واقع نقشه‌ی راه و نشان‌دهنده‌ی مسیر رسیدن به اهداف عالیه‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی است برای تمام نهادها و مجموعه‌های خرد و کلان مدیریتی کشور،تکالیفی را مقرر نموده که سهم آموزش و پرورش همانا تلاش در جهت رشد و تحکیم باورهای دینی و مذهبی و ارتقا سطح دانش عمومی و تخصصی تا به کمال رسیدن همه آحاد مردم کشور و تلاش در جهت براورد کردن احتیاجات کشور از طریق آموزش دانش‌آموختگانی فرهیخته و توانمند می‌باشد.ضروری است برای ایجاد تغییرات مورد نظر و مناسب که در راستای رسیدن به هدف باشد باید برنامه ریزی داشته باشیم و برنامه ریزی در واقع حرکت از وضع موجود برای رسیدن به وضع مطلوب تر و برنامه ریزی درسی به معنای رسیدن به تغییرات مورد نظر است که این تغییرات بدون توجه به اصول برنامه ریزی و نکاتی که باید مراعات شود نتیجه‌ی موثری نخواهد داشت.بنابراین با دخالت همه‌ی عوامل اجرایی مدرسه در برنامه‌ریزی و نظارت و با کمک و همیاری اولیا محترم دانش‌آموزان ،شاهد اجرای همه‌ی برنامه‌های تعیین شده در تقویم اجرایی خواهیم بود. دوره ی متوسطه اول از دوره های مهم ، حساس و موثر در زندگی فردی و اجتماعی آدمی است . دوره ای است که به سبب وضع زیستی ،اجتماعی و روانی دانش آموزان آن با سایر دورهای تحصیلی مشترکات و ممیزاتی دارد و دارای طیف وسیعی است که دوران نوجوانی را در بر می گیرد و در انتهای طیف به دنیای جوانی می رسد.در دوره متوسطه اول ، قسمت اعظم استعداد های اختصاصی نوجوان و جوان بروز می کند، قدرت یادگیری آنان به حد اعلای خود می رسد ، کنجکاوی آنان جهت معینی می یابد و مسائل جدید زندگی نظیر اداره خانواده و گرایش به مرام و مسلک ، ذهن آنان را به خود مشغول می دارد و به مرحله ی ادراک ارزشهای اجتماعی ،اقتصادی و معنوی می رساند؛ از این رواین دوه در نظامهای تعلیم و تربیت کشور های مختلف جهان اهمیت زیادی دارد.

برای دانلود پس از خرید برنامه سالانه معاون آموزشی سال تحصیلی روی دکمه قرمز رنگ کلیک کنید.

این فایل کامل ترین نمونه برنامه سالانه معاون آموزشی در اینترنت می باشد و همچنین از همه نمونه های موجود ارزانتر است.

جهت دانلود کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۰۶
برنامه سالانه


برنامه سالانه و تقویم اجرایی سرگروه پیشتازان و فرزانگان سال تحصیلی ۹۷-۹۶

برنامه سالانه و تقویم اجرایی سرگروه پیشتازان و فرزانگان سال تحصیلی ۹۷-۹۶ با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۴ صفحه

شما با خرید این فایل دقیق ترین و کاملترین برنامه سالانه و تقویم اجرایی سرگروه پیشتازان و فرزانگان سال تحصیلی ۹۷-۹۶را به دست می آورید.

با هم مقدمه ای از برنامه سالانه و تقویم اجرایی سرگروه پیشتازان و فرزانگان سالتحصیلی ۹۷-۹۶ را مشاهده می کنیم:

در راس کلیه فعالیتهای پیشتازان مدیریت آموزشگاه می باشد که در این خصوص لازم است مدیر آموزشگاه با همکاری سرگروه پیشتازان زمینه حضور کلیه دبیران را جهت ایفای نقش تربیتی خود در برنامه های تربیتی فراهم نمایند.

مهمترین وظایف تربیتی معاون پرورشی که انتظار می رود زیر نظر مدیر آموزشگاه و با همراهی و همگامی سایر عوامل در آموزشگاه برنامه ریزی و اجرا نماید:

الف: وظایف معاون پرورشی و سرگره پیشتازان و فرزانگان

۱-تشکیل ستادهای (تربیتی،نماز،مسابقات فرهنگی وهنری ،قرآن ،……….)در مدرسه

تقسیم کار بین اعضاء ستاد-نصب مشخصات اعضاء ستادها در دفتر آموزشگاه-تشکیل منظم جلسات وپیگیری مصوبات

حضور فعال در مدرسه قبل از آغاز به کار روزانه ومادامی که برنامه ها وفعالیتهای آموزشی و پرورشی در جریان است و انجام امور پرورشی مدرسه که نیازمند پیگیری در خارج از آن است.

۲- برنامه ریزی لازم جهت برگزاری نماز جماعت در اول وقت شرعی با حضور همکاران ودانش اموزان

اجرای طرح عملی آموزش نماز

برگزاری جلسات توجیهی و کارگروهی با والدین در خصوص مسائل تربیتی دانش آموزان

برنامه ریزی جهت پیوند هر چه بیشتر دانش آموزان با مساجدو همکاری جهت برگزاری برنامه های معنوی با حضور دانش آموزان ومردم در مساجد وفضاهای معنوی

اجرای طرح اشنایی دانش اموزان با مراجع تقلید

۳-پیگیری و برگزاری مسابقه درسهایی از قرآن با همکاری دارالقرانها

برگزاری محافل انس با قرآن با حضور دانش اموزان و والدین در نزدیک ترین مسجد به مدرسه

شناسایی دانش اموزان مستعد قرآنی و معرفی انان به دارالقرانها

برنامه ریزی جهت بازدید دانش آموزان از مراکز دارالقران

پیگیری و اجرای طرح ملی حفظ قران

۴-برنامه ریزی لازم جهت شرکت دانش آموزان در مراسم عبادی وسیاسی نماز جمعه

۵-برگزاری منظم وبا برنامه مسابقات فرهنگی وهنری

(قرانی،هنری،فرهنگی،آوایی،تئاتر،ادبی،دستی وتجسمی و……)در مرحله آموزشگاه و اعزام ومعرفی برترینهای مدرسه به مرحله شهرستان در کلیه رشته ها

این فایل شامل جدول بندی هایی دقیق و مرتب و بر اساس ماه به ماه طراحی گردیده است و رضایت خاطر شما عزیزان را به دست می آورد.

جهت دانلود کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۳۱
برنامه سالانه
دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۷ ب.ظ

برنامه سالانه مدارس شاهد سال تحصیلی 1402-1403

 

برنامه سالانه مدارس شاهد سال تحصیلی 1402-1403

دانلود کاملترین و دقیقترین برنامه سالانه مدارس شاهد بر اساس اهداف خاصی که در برنامه سالانه مدارس شاهد نیاز است که به کار برده شود.با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۴۴ صفحه

در فایل حاضر شما قادر خواهید بود برنامه سالانه مدارس شاهد سال را به طور کامل و دقیق دریافت کنید و نیاز خود را در این زمینه مرتفع سازید.

مقدمه

اصولاً آموزش و پرورش هر جامعه ای مسئولیت هدایت جامعه را به سمت آنچه که باید باشد به عهده دارد و مدیران آموزشی رکن اصلی این فعالیت بوده ، در مقایسه با سایر مدیریت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا مدیریت آموزش با تربیت و رشد انسان ها رابطه دارد . انحراف یا اصلاح اجتماع بستگی به این مدیریت دارد . اگر مدیریت آموزشی دارای بینش ، توان و توانمندی باشد ،   بدون شک به سوی اصلاح خواهد رفت ، در غیر این صورت با مشکلات عدیده ای مواجه است .

پویایی در رشد و تعالی یک جامعه در گرو یک مدیریت صحیح و سالم است و این مدیریت سالم و صحیح بستگی به یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده دارد . امروز اگر بگوییم مدیران ما با یک دست مدرسه و با دست دیگر آینده بشریت را رقم می‌زنند سخن گزاف نگفته‌ایم . هر گونه پیشرفت و تکامل در جامعه در قلب‌ها ،اندیشه‌ها در دست توانای مدیران مدارس است.مدیرانی که با تمام وجود قدم به عرصه تعلیم و تربیت گذاشته‌اند حتی موقع استراحت و خوابیدن،فکر و اندیشه‌شان اداره‌ی مطلوب مدرسه است.دانش‌آموزان ما نهال‌های انتخاب شده‌ای هستند که در بوستان مدرسه مراحل رشدو پویایی خود را می‌گذرانند.بر اساس این استراتژی است که می‌دانیم تعیین هدف انگیزه و فعالیت و محرک انسان برای تلاش و کوشش و در نهایت رشد و بالندگی است و اساساً انجام پذیری هر کاری بدون تعیین هدف و در نظر گرفتن علت نهایی امکان ندارد،هدف مقصد ثابت و روشنی است که هر کسی باید برای زندگی خود بشناسد و همواره آن را در نظر داشته باشد.

بدون شک برنامه‌ریزی یکی از مهم‌ترین اصول و ویژگی‌های یک مدیریت مطلوب است،تاثیر به سزای این اصل به حدی است که یک برنامه کامل می‌تواند سیستم و مجموعه را به راحتی به هدف برساند.برعکس یک برنامه ناقص و ضعیف نیز وضعیف آشفته‌ای را در مجموعه‌ی تحت مدیریت ایجاد کند.از آنجا که لازمه‌ی انجام هر گونه اعمال مدیریت طرح و تدوین یک برنامه و نقش راه است که از طریق ان مجموعه‌ای از راهبردها و فرایندهای ضروری اداره مجموعه پیش‌بینی و به اجرا دراید معمولاً از سطح کلان اداره جامعه تا سطوح پایین به فراخور اجرای مدیریت شاهد طراحی و اجرای برنامه‌های کلان و خرد هستیم.برنامه جامعه توسعه‌ی کشور که در واقع نقشه‌ی راه و نشان‌دهنده‌ی مسیر رسیدن به اهداف عالیه‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی است برای تمام نهادها و مجموعه‌های خرد و کلان مدیریتی کشور،تکالیفی را مقرر نموده که سهم آموزش و پرورش همانا تلاش در جهت رشد و تحکیم باورهای دینی و مذهبی و ارتقا سطح دانش عمومی و تخصصی تا به کمال رسیدن همه آحاد مردم کشور و تلاش در جهت براورد کردن احتیاجات کشور از طریق آموزش دانش‌آموختگانی فرهیخته و توانمند می‌باشد.

دوره ی مدرسه از دوره های مهم ، حساس و موثر در زندگی فردی و اجتماعی آدمی است . دوره ای است که به سبب وضع زیستی ،اجتماعی و روانی دانش آموزان آن با سایر دورهای تحصیلی مشترکات و ممیزاتی دارد و دارای طیف وسیعی است که دوران نوجوانی را در بر می گیرد و در انتهای طیف به دنیای جوانی می رسد.برنامه سالانه مدارس شاهد که نمونه ای از آن را می بینید کمک بسیار شایانی در حل مشکلات شما مدیر گرامی می کند و شما مدیر عزیز می توانید با کمک برنامه سالانه مدارس شاهد این فایل خاص را خریداری کنید.

جهت دانلود کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۰۷
برنامه سالانه
دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۱۱ ب.ظ

دانلود برنامه سالانه هنرستان سال1402-1403

برنامه سالانه هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش سال تحصیلی 1402-1403

فایل برنامه سالانه هنرستان فنی و حرفه ای بر اساس آخرین تغییرات خرداد 1403تنظیم گردیده است و کاملترین و دقیقترین نمونه موجود در اینترنت می باشد.

با هم بخشی از برنامه سالانه هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش سال تحصیلی 1402-1403را مشاهده می کنیم.

برنامه سالانه هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش شامل فصل های مختلف می باشد که بسیار دقیق و حرفه ای تنظیم شده است و نیاز مدیران عزیز را در برنامه سالانه هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش برطرف می نماید.

فصل اول

الف : چشم انداز جمهوری اسلامی ایران درافق ۱۴۰۴ هجری شمسی ، *

چشم انداز                                                            

نظام تعلیم و تر بیت رسمی عمومی در افق ۱۴۰۴ ، با اتکاء به قدرت لایزال الهی ، مبتنی بر نظام معیار اسلامی ،فر هنگ و تمدن اسلامی – ایرانی و قوام بخش آن ها و زمینه ساز جامعه جهانی عدل مهدوی و بر خوردار از توانمندی های تر بیتی ممتاز در تراز جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه ، الهام بخش و دارای تعامل سازنده و موثر با نظام های تعلیم و تر بیتی در سطح جهان ،توانمند در زمینه سازی برای شکو فایی فطرت و استعداد ها و شکل گیری هویت یکپارچه اسلامی ، انقلابی – ایرانی دانش آموزان با تو جه به هویت اختصاصی آنان ، کار آمد ، اثر بخش ،یاد گیرنده ، عدالت محور و مشارکت جو ،بر خوردار از مر بیان و مدیران مو من آراسته به فضائل ا خلاق اسلامی عامل به عمل صالح ، تعالی جو و تحول آفرین ، انقلابی ،آینده نگر ، عاقل ، متعهد ، امین، بصیر ،  حق شناس .

فصل دوم :

برنامه ریزی فرآیندی است منطقی و حساب شده که باید اصل واقع بینی،تغییرات کیفی و کمی،انعطاف پذیری در آن لحاظ شده باشد.در تنظیم برنامه ریزی سعی گردیده تا از تجربیات و نظرات ارزشمند همکاران استفاده گردد چالشها و تهدیدها شناسایی و فرصتها ایجاد گردد.

همانطور که می دانیم برنامه ریزی یکی از مهمترین اصول و ویژگی های یک مدیریت مطلوب است . تاثیر به سزای این اصل به حدی است که یک برنامه کامل می تواند سیستم ومجموعه را به راحتی به هدف برساند و بر عکس یک برنامه ناقص و ضعیف نیز وضعیت آشفته ای را در مجموعه تحت مدیریت ایجادکند.ازآنجاکه لازمه انجام هرگونه اعمال مدیریت طرح وتدوین یک برنامه ونقشه راه است که ازطریق آن مجموعه ای از راهبردها و فرآیند های ضروری اداره مجموعه پیش بینی و به اجرا در آید معمولاً از سطح کلان اداره جامعه تا سطوح پایین به فراخور اجرای مدیریت شاهد طراحی و اجرای برنامه های کلان و خرد هستیم برنامه جامع توسعه کشور که در واقع نقشه راه و نشان دهنده مسیر رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است برای تمام نهادها و مجموعه های خرد و کلان مدیریتی کشور تکالیفی را مقرر نموده که سهم آموزش و پرورش همانا تلاش در جهت رشد و تحکیم باورهای دینی و مذهبی و ارتقاء سطح دانش عمومی و تخصصی تا به کمال رسیدن همه آحاد مردم کشور و تلاش در جهت بر آورد کردن احتیاجات کشور از طریق آموزش دانش آموختگانی فرهیخته و توانمند می باشد .و از همه مهمتر تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سال جدید به عنوان یک نقشه راه،مسیر رسیدن به هدف را روشن نموده است.در سال تحصیلی اخیر تصمیم بر این گرفته شده است که برنامه های عملیاتی و پیش بینی شده هنرستان زکیه که علاوه بر رشته های فنی و حرفه ای شامل سه کلاس از دانش آموزان رشته تجربی هم می شود را طبق سند تحول بنیادین به پیش ببریم.

برای دانلود پس از خرید برنامه سالانه هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش سال تحصیلی ۹۷-۹۶ روی دکمه قرمز رنگ کلیک کنید.

این فایل کامل ترین نمونه برنامه سالانه هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش در اینترنت می باشد و همچنین از همه نمونه های موجود ارزانتر است.

 

جهت دانلود کلیک کنید

 

برچسب:

 

 

برنامه سالانه ی هنرستان ، برنامه سالانه رایگان هنرستان ،برنامه سالانه فنی حرفه ای طرح تعالی،برنامه سالانه مدیر فنی حرفه ای ، برنامه سالانه مدیر هنرستان ،برنامه سالانه مدیر هنرستان، طرح تعالی،برنامه سالانه هنرستان فنی و حرفه ای ،دانلود برنامه سالانه،دانلود برنامه سالانه رایگان مدیر هنرستان ، دانلود برنامه سالانه مدیرنمونه هنرستان سالبرنامه سالانه مدارس نمونه هنرستان ، برنامه سالانه مدیرنمونه فنی حرفه ای ، برنامه سالانه مدیر فنی حرفه ای ، نمونه برنامه سالانه مدیر هنرستان، دانلود تقویم اجرایی هنرستان فنی حرفه ای

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۱۱
برنامه سالانه
يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۳ ق.ظ

دانلود پاور پوینت پرژه مهر مدیر متوسطه

کاملترین پرژه مهر متوسطه سال97-96

فرمت فایل ها word ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات و فرم ها 45 صفحه

پروژه مهر چیست؟

در شروع سال تحصیلی جدید مدیران و معاونان گرامی شروع به آماده سازی مدرسه و بررسی نقاط ضعف و قوت خود در سال قبل می کنند و برای ۱ سال آینده برنامه ریزی و شرح وظایف می کنند. همچنین برنامه عملیاتی و برنامه سالانه خود را تدوین می کنند و مدرسه را برای ورود دانش آموزان آماده می کنند. به تمامی این مراحل و مستندات پروژه مهر گفته می شود.

آنچه که در این دو فایل موجود است

  • فعالیت های پیشنهادی مدرسه در ماه های مختلف سال (از مهر تا شهریور) شامل ۱۴ صفحه فایل ورد (Word Office)
  • برنامه فعالیت های حوزه پرورشی در ماه های مختلف سال تحصیلی ۹۷-۹۶ (از مهر ۹۶ تا شهریور ۹۷)  در قالب ۱۱ صفحه ورد با جدول بندی  شامل عنوان فعالیت / تاریخ در نظر گرفته شده / برآورد هزینه / وضعیت اجرا و زمان
  • نامه ها، فرم ها و ابلاغ مسئولیت کارکنان مدرسه
  • جدول تقویم زمانبندی و اولویت کاری ستاد بازگشایی مدارس
  • ۳ نمونه گزارش اقدامات پروژه مهر به آموزش و پرورش
  • صورت جلسه پروژه مهر
  • شرح وظایف رئیس ستاد / مدیر آموزشگاه (مدرسه)
  • شرح وظایف عضو ستاد /معاون پرورشی آموزشگاه (مدرسه)
  • شرح وظایف دبیر ستاد /معاون آموزشی آموزشگاه (مدرسه)
  • شرح وظایف عضو ستاد /نیروی خدماتی آموزشگاه (مدرسه)
  • نمون برگ ثبت اطلاعات دانش آموزان خاص ( شاهد،ایثارگر،تحت پوشش
  • کاملترین و بروز ترین ابلاغ همراه با امکان پیست کردن عکس ابلاغ دار
  • نمونه برگ و فرم رنگی ثبت اطلاعات فردی
  • نمونه چارت سازمانی با حالت رنگی به همراه امکان پیست عکس دارنده ابلاغ
  • فرم ثبت اطلاعات شناسنامه ای مدرسه بصورت رنگی و حرفه ای
  • نمونه صورتجلسه شماره 1 پرژه مهر بصورت ورد و رنگی
  • نمونه صورت جلسه شماره 2 کاملا رنگی قابل ویرایش
  • نمونه صورتجلسه شماره 3 بصورت رنگی و حرفه و قابل ویرایش
  • نمونه صورتجلسه شماره 4 بصورت رنگی و حرفه ای
  • فرم عناوین مهم پرژه مهر جهت لیست کردن نمونه کارها
  • فرم ثبت اطلاعات پرسنل آموزشی جهت سازماندهی
  • فرم تعهد نامه ثبت نام دانش آموزی بصورت زیبا و در سه صفحه
  • نمونه برگ طراحی شده اهداف سالانه و ماهانه
  • نمونه فرم طراحی شده پیش بینی کلاسی
  • نمونه فرم دعوتنامه کتی از اعضا
  • نمونه فرم نیاز های مهم مدرسه بصورت متنی

جهت دانلود کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۶ ، ۰۲:۰۳
برنامه سالانه
شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۵۹ ب.ظ

دانلود برنامه ی سالانه براساس طرح تدبیر

 

دانلود برنامه ی سالانه براساس طرح تدبیر

این برنامه در قالب ورد و پی دی اف می باشد

تعداد صفحات 83 صفحه 

تعداد فصل ها 7 فصل کامل

تدوین شده:براساس بخشنامه های  اعلام شده وزارت آموزش و پرورش(مدرسین تدبیر)

نگارش: توسط دو نفر از ارزیابان و مدرسان تدبیر

فهرست مطالب موجود در این برنامه کامل و جامع(از فرم 1تا6)

فصل یک : مقدمه
مقدمه
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
برنامه در افق چشم انداز 14048
اهداف دوره ابتدایی   
اهداف طرح تدبیر نمونه ابلاغ تدبیر  
فصل دوم : مشخصات آموزشگاه   
الف – شناسنامه آموزشگاه   
ب- امکانات و تجهیزات  
ج- مشخصات فیزیکی مدرسه   
د ) نهادهای فرهنگی ، علمی ، هنری و مذهبی مرتبط با مدرسه   
فصل سوم : نیروی انسانی   
1 – مشخصات مدیر و کادر اداری   
2 – فهرست کارکنان آموزشی و پرورشی آموزشگاه    
2-1 : مشخصات نیروی اداری مدرسه در یک نگاه   
3- آمار معلمان و مشخصات آنان   
4- آمار دانش آموزان به تفکیک پایه :   
5- آمار اعضای شوراهای موجود در مدرسه   
5-1 :  اعضای شورای مدرسه    
5-2 :  اعضای شورای معلمان
5-3 :  اعضای شورای مالی
5-4 :  اعضای شورای دانش آموزی
5- 5 :  اعضای شورای انجمن اولیا
6- میزان سواد اولیا
7- میزان جلب مشارکت های مردمی
* جدول تعیین نیازها و اولویت های مدرسه و تدوین اهداف
تعاریف اصطلاحات
فصل چهـارم : تقـویم اجـرایی
1- تقویم اجرایی مدرسه در یک نگاه
2-تقویم اجرایی معاونت آموزشی
3- تقویم اجرایی معاونت پرورشی و تربیت بدنی
4 - تقویم اجرایی طرح تدبیر
5 – جدول زمان بندی شورای مدرسه
6 – جدول زمان بندی شورای معلمان 
7– جدول زمان بندی انجمن اولیا و مربیان
8 – جدول زمان بندی شورای دانش آموزی
فصل پنجم : برنامه عملیاتی
گام های تدوین برنامه سالانه و عملیاتی
جدول شماره 3 محور یک : بـرنـامـه ریـزی ( بـرنـامـه محـوری )
جدول شماره 3  محور دو : آموزش و یادگیری
جدول شماره 3  محور سه : فعالیت های پرورشی و فوق برنامه
جدول شماره 3  محور چهار : سلامت و تربیت بدنی
جدول شماره 3  محور پنج  :  مشارکت
جدول شماره 3  محور شش : نظارت و ارزیابی
جدول شماره 3  محور هفت : اداری و مالی
جدول شماره 3  محور هشت : خلاقیت  
جدول ماتریس وswot  دبستان
فصل ششم : ضمائم و اسناد   
الف – میثاق نامه ها
میثاق نامه وپایبندی اولیاء دانش آموزان دبستان
میثاق نامه و پایبندی کارکنان دبستان
میثاق نامه و پایبندی دانش آموزان دبستان

فصل هفتم : مستندات و صورتجلسات
فرم خود ارزیابی شماره(6)بصورت تکمیل شده
فرم شماره (4)بهبود فرایند ها بصورت تکمیل شده
صورتجلسات (7)فرایند بصورت تکمیل شده

 
 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۵۹
برنامه سالانه
سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۹ ب.ظ

دانلود برنامه سالانه پرورشی دبیرستان 1402-1403

 

دانلود برنامه سالانه پرورشی دبیرستان 1402-1403

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل 30 صفحه

تعداد فایل دونمونه

قسمتی از فایل

عنـــاوین بـــرنامه ها و فعالیـــــتها بطور مثال تیرماه

مهمترین فعالیت ها و برنامه در تیرماه
تهیه برنامه سالانه معاونت پرورشی و تصویب و بررسی این برنامه در شورای مدرسه
برنامه ریزی جهت آغاز به کار کلاس های تابستانه و اوقات فراغت با حضور دانش آموزان علاقه مند به حضور در این کلاس ها
برنامه ریزی جهت آغاز به کار پروژه مهر و اجرای برنامه ها و فعالیت های پرورشی در این زمینه از قبل حیاط پویا ، دیوار نویسی ، فضاسازی های نمازخانه و سالن
مرتب سازی و جمع بندی وسایل و امکاناتی که در سال قبل استفاده گردید از قبیل پرچم ، وسایل تزیینات ، بنرها و ......
مهمترین فعالیت ها و برنامه در مردادماه
ادامه اجرای برنامه پروژه مهر با محوریت فعالیت ها و برنامه های پرورشی
چگونگی تامین جوایز برای اهدا به برترین ها
آماده سازی مقدمات و محتوای مناسبت ها و غیره
ابلاغ برنامه های فوق الذکر به مدیریت مدرسه و مجتمع
مهمترین فعالیت ها و برنامه در شهریور ماه
ادامه اجرای برنامه پروژه مهر با محوریت فعالیت ها و برنامه های پرورشی
اجرای پروژه مهر با محوریت فعالیت ها و برنامه های پرورشی
فضاسازی و تجهیز راهرو ها و کلاس ها
فضاسازی ، تجهیز و چگونگی برگزاری اقامه نماز جماعت
برنامه ریزی جهت بررسی پرونده های دانش آموزی و تکمیل بودن آن از قبیل داشتن شناسنامه سلامت ، کارت واکسن که زیر مجموعه سلامت و پرورشی می باشد
تصمیم گیری درباره چگونگی برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و قرآنی در سطح مدرسه در طول سال
مرتب سازی و جمع بندی وسایل و امکاناتی که در سال قبل استفاده گردید از قبیل پرچم ، وسایل تزیینات ، بنرها و ......
دریافت ، جمع بندی و ارسال گزارش فعالیتهای عوامل پرورشی مدرسه
پیگیری و اجرای برنامه ها و فعالیتهای باقی مانده از هفته های قبل

اصلی ترین هدف در بعد پرورش در آموزش و پرورش  تعمیق باورها و مبانی مذهبی و اعتقادی دانش آموزان می باشد . در راستای تحقق این هدف و بر اساس سند تحول بنیادین فعالیت های اجرایی زیر پیش بینی گردیده که انشاءا... با لطف و عنایات الهی و تلاش همه جانبه همکاران و دانش آموزان محقق گردد .

1/1 بر پا نمودن مراسم آغازین و بهره گیری از توانمندی های دانش آموزان و همکاری در این مراسم

2/1 توجّه خاص به مراسم ایام ا... ، اعیاد ، جشن های مذهبی ، ایام سوگواری و عزاداری

3/1برگزاری مراسم   قرآنی

4/1 تشکیل انجمن اسلامی و به عضویت درآوردن دانش آموزان

5/1 برگزاری منظم نماز جماعت

6/1 اجرای برنامه ها و بزرگداشت های شهدا در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

7/1 شرکت دانش آموزان در مسابقات و برنامه های مذهبی ودینی درون آموزشگاهی

8/1شرکت دانش آموزان در مسابقات فرهنگی و هنری

9/1 شرکت دانش آموزان در مسابقات ورزشی و.... آموزشگاهی

و در ادامه 25 صفحه جدول برنامه سالانه

جهت دانلود کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۰۹
برنامه سالانه